۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

آغاز داستان های کوتاه طنز وبلاگ اس ام اس جدید

در وبلاگ اس ام اس جدید بنا داریم علاوه بر جوک های جدید و اس ام اس های متنوع مثل اس ام اس های عاشقانه و اس ام اس های خنده دار و سرکاری و غیره، مطلب ها و داستان های کوتاه طنز و خنده دار ی هم بگنجونیم. این مطلب ها، کوتاه و در حد چند خط هستن و خوندن اون ها وقت زیادی لازم نداره. اما شادی رو بهتون هدیه میده. ارزششو داره مگه نه؟! پس با توکل به خدا شروع می کنیم:


مراسم ترحیم!
به قلمراد ميگن: بابات به رحمت ايزدي پيوست.
ميگه رحمت ايزدي ديگه كيه؟
ميگن نه منظورمون اينه كه به ديار باقي شتافت.
ميگه ديار باقي ديگه كجاست؟
ميگن يعني دار فاني را وداع گفت.
ميگه دار فاني ديگه چه جور داريه؟
ميگن يعني رخت از اين دنيا بر بست.
ميگه منظورتون رو نمي فهمم.
ميگن الاغ! باباي خرت مرد!
ميگه: خر من كه بابا نداشت!!!


در تیمارستان
يه روز يه دكتره سه تا ديوونه روميبره تو اتاقش تست كنه ببينه خوب شدن يا نه بهشون ميگه فكركنيد سيب زميني هستيد داريد سرخ ميشيد اولي و دومي شروع مي كنن به پريدن دكتره ميگه چي كار ميكنيد ديوونه ها ميگن خب داريم جيليز ويليز مي كنيم دیگه. سومي هم آروم مي شينه. دكتره ميگه خب حتما خوب شده ازش مي پرسه الان در چه حالی؟ ميگه روغن کم ریختن من چسبيدم به ته ماهي تابه!؟


بی جنبگی رو ببین!
يه روز يه بنزه پشت چراغ قرمز وايساده بوده ژيانه از پشت سرش مياد محكم ميكوبه به بنزه.. بنزيه يه نگاه به ژيانيه مي كنه دلش ميسوزه تیریپ معرفت برمیداره ميگه برو آقا عيب نداره.. سر چهارراه بعدي پشت چراغ قرمز بنزيه مي بينه يه چيزي محكم خورد به ماشينش . برمي گرده مي بينه ژيانیه دست بلند كرده ميگه برو داداش چيزي نيست منم!!؟؟


نسبت خانوادگی
از یک دیوونه میپرسن چرا دیوونه شدی؟
میگه من یک زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت.
دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زنم مادرزنه پدرشوهرش شد(دقت کنید).
دختر زن من پسری زایید که داداشه من و نوه ی زنم بود . پس نوه ی منم بود.
پس من پدربزرگه پسرم بودم . پس زن من…..
زیاد فکر نکن! قاطی میکنی!!(فکر کنم باید بهش حق بدیم که دیوونه شده!!)


نظم ایرانی!
قلمراد و شیرفرهاد رو میبرن جهنم ، اما وسط راه میگن به شما یه آوانس میدیم!
میگن چیه؟ میگن اینجا ۲ نوع جهنم داریم یکی جهنم ایرانی ها یکی جهنم خارجی ها!
می پرسن فرقش چیه؟ میگن تو جهنم خارجی ها هفته ای یک بار قیـر داغ می ریزن تو دهنتون اما تو جهنم ایرانی ها هر روز!
خلاصه قلمراد میگه من میرم تو جهنم خارجیا و شیرفرهاد هم میاد تو جهنم ایرانیا ..
چند ماه بعد قلمراد میبینه خیلی ناجوره اینجا میگه بیچاره شیرفرهاد که هر روز قیر می خوره! خلاصه میره میبینه شیرفرهاد با رفیقاش نشستن دارن حال میکنن و خبری هم از قیر داغ نیست، قلمراد میگه جریان چیه؟ میگن بابا اینجا آخه جهنم ایرانی هاست یک روز قیرش نیست! یک روز قیرش هست قیفش نیست! یه روز دو تاش هست یارو نمی یاد سر کار...!!!


منبع مطالب خنده دار بالا (با کمی تغییر و تلخیص!): انواع اس ام اس

کلمات کلیدی: جک جدید یا جوک جدید فارسی توپ و جوک و اس ام اس یا جک و اس ام اس، جک باحال یا جوک باحال خنده دار ایرونی مفرح جک جدید روز 87 جوک جدید داغ داغ جک و اس ام اس پیامک خنده دار و اس ام اس باحال داغ جوک و اس ام اس .

هیچ نظری موجود نیست: